2017年4月6日 星期四

【日本、東京、草津溫泉】2016 7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day4 2之2:日本平價門票店-「大黑屋」、玩盡Sanrio Puroland+多摩市100yen店+遇上地震經歷」


Sanrio Puroland顧名思義,就係包含哂Sanrio所出的所有卡通人物,除了主力的Hello KittyMy Melody之外,仲有Ahiru No PekkleLittle Twin StarsKero Kero KeroppiPochaccoMonkichiDear DanielKuromi蛋黃哥等等,唔知你又認得到佢地幾多個家族成員呢?


P.s:因為Sanrio以Hello Kitty為主力,所以好多人都誤叫呢度係Hello Kitty Land)

Sanrio Puroland位於日本多摩市,我地今次去就係為左見Ahiru No Pekkle,老婆最愛的一款卡通公仔,完成佢一個心願,但因為我的失誤,搞到第一次去Sanrio Puroland就錯過左同Ahiru No Pekkle見面的機會,好彩我地行程時間充裕,非常鬆動,可以安排到另一天再入去Sanrio Puroland。瞳瞳爸爸行程都有失誤架,今次就把兩天經歷二合為一,總結旅程心得,希望大家玩得開心!順利!


Ahiru No Pekkle

門票

在日本,真係唔駛為門票而煩惱,若果你在大城市入面玩,總有一間「大黑屋」在附近。(網頁:http://shop.e-daikoku.com/info/)
「大黑屋」係一間專賣各式各樣的景點門票、優惠劵、現金劵的店舖,以我地今次去Sanrio Puroland為例,在樂園門口要正價要3800 yen (當日是假日的價錢),但大黑屋只係要2500 yen!無錯!係2500 yen,足足平左1300 yen!如果好似瞳瞳一家咁計,淨係我地兩公婆已經足足慳左2600 yen,勁開心!

當然啦!前題要知道自己附近有無「大黑屋」分店先,比個貼士大家,大多數「大黑屋」分店都係貼住車站咁開架!

如何預知卡通人物出現?

Sanrio家族實在有太多卡通人物啦,一日都出唔哂,所以不同日子都會有不同卡通人物出現,並會現身係樂園不同角落同大家影相,原來樂園每日都會預告翌日會出現的卡通人物,至於時間同影相位置,就會開門前20-30分鐘在網頁透露,所以一定要密切留意佢地個網頁呀!大家再根據自己鍾意的公仔,揀日子進場,再留意出現時間同位置就可以了!

Step by step教學:先上Sanrio Puroland官方網站,仲要係日文版先睇到架~ https://www.puroland.jp/campaign/











準備好,我地出發啦!

我地離開藤子·F·不二雄博物館(多啦A夢)後由登戶駅上車,繼續搭小田急線的唐木田方向列車,到達多摩中心駅。車駅的月台、大堂都已經有濃濃的Sanrio「味道」,不妨在每個角落搵你鍾意的卡通人物合照。

充滿Sanrio「味道」的多摩中心駅。





之後跟住Sanrio Puroland的方向指示牌行,中途會經過一個露天廣場,兩旁都係商店、食肆咁,入場前各位可以係呢度醫肚先。我地就揀左一間叫「坂內」的拉麵店,好多人食,要排隊。在日本食拉麵,一定要叫玉子(雞蛋),半熟流心就最正,餃子亦好好味,不容錯過。







很好吃的拉麵啊

食飽飽,準備行去Sanrio Puroland正門,沿路已經有好多指示牌同卡通人物,唔會行錯路,我地先係大門口影張大合照,之後拎入場劵準備入場!
獨有的方向指示板,唔會迷路

沿途有不同的卡通公仔合照
我地到門口啦!
準備入場



呢度的工作人員打扮都好特別啊!

Sanrio Puroland係一個室內的樂園,冷、熱、曬、雨、雪都唔會受到影響,樂園有餐廳、商店及洗手間,可以話係不假外求。Sanrio Puroland有四層,我地大門一入去就已經3/F,基本上各款卡通公仔都會有自己的區域,拎張地圖慢慢行。上上落落樂園主要靠扶手電梯連接,再輔以樓梯,至於升降機就得一架,瞳瞳爸爸覺得如果推BB車的家長,可能會感到不便,要常常開車、收車~室內地方雖然唔大,不過要搵啱地方都有點難度,所以一旦唔識路,可以即刻搵附近職員協助,呢度的職員好多,所以好容易搵到幫手。我地開始精要咁介紹下面的項目,而且我地有任務在身,就係幫老婆在樂園入面,搵出佢最鍾意的Ahiru No Pekkle~
有時候唔知道位置,我都會搵工作人員幫手,佢地好nice架~


Sanrio Puroland Show

最底層係做表演,場次都幾密架,大約1小時就有一場,而觀眾們都好有默契,席地而坐,咁就唔會影響到後排睇既人啦!因為係室內的關係,所以全個場景都可以利用燈光做效果,好靚,有不同的卡通人物登場,演員的衫勁靚。表演係用日語演出,不過在歌聲、舞蹈、故事同觀眾氣氛帶動下,你都會睇得好投入!


表演節目演出時間:http://cn.puroland.jp/liveshow/



















勁靚的燈光效果~


Sanrio Puroland的機動遊戲

Sanrio Puroland的機動遊戲唔多,主要有兩個:一個叫「三麗鷗明星家族飄飄船」「Mymeroaddrive」。兩個都要花好長時間排隊,接近1小時,但玩的過程只有大約5分鐘。



「三麗鷗明星家族飄飄船」


小船會圍住個樂園繞場一圈,沿途見到好多Sanrio 的卡通人物,來個「大哂冷」。佢個位置係2/F,但排隊人龍往往上返去3/F正門咁滯,要好有耐性
排隊等候,我地平均都排45分鐘或以上。因為一陣見到好多Sanrio 的卡通人物,大家的相機要準備定啊!中途會有上斜同落斜位,但放心,一D都唔恐佈。船上你可以望返落去成個Puroland場地,如果碰上做表演,仲靚仲好睇。
呢個就係排孩的入口,見到佢就表示差唔多到你上船啦~




打pat pat呢個好搞笑













好開心見到Ahiru No Pekkle







我地咁啱遇上表演呀~
官方照

「Mymeroaddrive」

位於Melody世界,是小火車,同樣要花好長時間排隊,但玩的過程亦只係5分鐘左右。話明係Melody,就成個主題都係圍繞住可愛的Melody,入面好似睇故事咁,由Melody出世到成長既故事,Melody fans絕對不容錯過!



就快到我地上車啦~

初生Melody




夢想成真:與Ahiru No Pekkle見面

每場同卡通人物合照時間有30分鐘。


我地就跟返樂園所示既時間同地點搵Ahiru No Pekkle,為了不容有失,Ahiru No Pekkle影相會1330開始,但我地1300已經開始排啦,不敢怠慢!咁早排,當然未有Ahiru No Pekkle啦,我地熱下身先,同另外兩個卡通人物影相(抱歉,真不知道他們的名字)。


人龍一路排、一路排,佢係唔會「截龍」:即係話,你有機會排緊隊的時候,未輪到你就已經換左其他卡通人物啦!所以時間上要計得好準!我唔理啦,瞳瞳爸爸決定1320再由隊尾開始排,果時見到好多Ahiru No Pekkle的Fans都開始移動去排隊啦!
Fans們身上的Ahiru No Pekkle精品都好多好靚,排隊果陣不妨欣賞下。好彩,臨到我地仲有十個人左右既時候,卡通人物換班啦!

完全係驚喜!原來今場係Ahiru No PekklePochacco兩個卡通人物同場,瞳瞳媽媽終於一嘗所願同Ahiru No Pekkle合照啦!我地又影單人照、又影合照,幸好有工作人員幫忙,我們也沒有冷落Pochacco,Pochacco仲提醒Ahiru No Pekkle:「瞳瞳頭飾係你嚟架!」


影完之後,我地仲未肯離去,到差唔多1400,另一個卡通人物接手,Ahiru No Pekkle同Pochacco好有風度扶「佢」上台之後,佢地就離開了~瞳瞳媽媽就大滿足!






其實呢兩隻公仔都好得意呀!
日本Ahiru No Pekkle既fans精品

就快到我地啦,呢張算係瞳瞳媽媽同Ahiru No Pekkle的合照。
















瞳瞳執到雞~哈~





Ahiru No Pekkle:BYE BYE啦


跳彈床

其實在拍照區旁邊,可以通往一個彈床區,有3至4個彈床設施,比較適合年齡較細的小朋友,佢地都玩得好開心。







 Little Twin Stars小屋

















蛋黃哥之旅
除非你好鍾意「蛋黃哥」,否則唔建議入,排隊花了1小時,原來入到去只係場景比大家影相,同埋2-3部電子遊戲機玩,如果排咁耐的話,寧願玩之前介紹的「三麗鷗明星家族飄飄船」或者「Mymeroaddrive」。

























尋找角落裡的Ahiru No Pekkle  &  精品店

瞳瞳媽媽努力搵佢的最愛Ahiru No Pekkle ,只要細心地搵,都可以搵到你地心愛的卡通人物架!精品店編佈各層,如果你鍾意Hello Kitty、My Melody等等卡通公仔,可以直接去佢地個專區去搵,每一間精品店賣的精品都有少少唔同架,要搵心頭好真係要行勻哂。
























Sanrio Puroland可以放一日去玩,如果只係對某卡通公仔有興趣,其實半日都足夠,只係排隊會比較耐,所以瞳瞳爸爸對出日本排隊不抱怨、不焦急、勁有耐性的生活態度覺得非常佩服。樂園入面有餐廳,但我地時間所限,就沒有拜訪去了,但知道價格就比外面的店舖高,這個要留意一下。其實整體上都非常有趣,小朋友見到卡通人物會好開心,最重要係室內樂園,唔會受到天氣好壞所影響,好啱大家一家大細過嚟玩!

加遊:多摩市


我地去完Sanrio Puroland已經天黑(而且冬天比較日光時間較短),其實離開樂園行去車站途中,有間100 yen店,佔地真係好大,我地行左好耐,買左成萬yen咁制,痴哂線。

之後我地行去「多摩センター」(Cocolia Tama-center),一幢多層大廈式的購物中心,入面有百貨公司同食肆,我地就上左去6/F食「牛太」,打邊爐放題任飲任食,就好似香港「mou mou club」之類,佢丸類唔多,但肉類夠新鮮,真係好好味!總算我地呢個冬天行程入面食過一次日本打邊爐~
好大的100 yen店


















晚上沿住好靚的燈飾佈置,食飽飽散步行返去車駅,我地就同瞳瞳經歷咗地震:我地一家準備返新宿,就係「多摩中心駅」月台等車果陣,月台上的鐘、廣告牌,不斷有聲音發出同搖擺,就好似有火車埋站,但就見唔到有車咁。看見其他日本人若無其事繼續等車,一來可能經常發生,二來震盪無乜料到。於是我又問下香港朋友仔,原來真係有地震!總算為行程又添上一個回憶。




有用資料: 


1. 大黑屋(一間專賣各式各樣的景點門票、優惠劵、現金劵的店舖)



2. Sanrio Puroland

電話:+81 42-339-1111(只限日語)
地址:206-8588 Tama-shi Sanrio Puroland (「多摩中心站」旁)
交通方法:可以乘坐京王線,小田急線和多摩都市單軌線至[京王多摩中心]站下車,徒步5分鐘即到。
開放時間:10:00-1700/1800 (不定期休息,必定要留意網頁)




3. Cocolia Tama Center (多摩市的大型購物中心及食肆)



延伸閱讀:

2016聖誕節 東京+草津溫泉 七日六夜卡通親子遊 (準備篇)


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day1 5之1:將更好的帶上雲霄:香港航空」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/02/2016.html


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day1 5之2:成田機場買「JR東京廣域周遊券」及乘坐成田N'EX到新宿」

http://tungbama.blogspot.hk/2017/02/201676day1-52jrnex.html


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day1 5之3:新宿站6分鐘、交通便利、早餐非常豐富:新宿燦路都廣場大飯店」


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day1 5之4:新宿站先取未來兩天車票>無添くら寿司@池袋>歷史悠久的「上野動物園」」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/02/201676day1-54.html


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day1 5之5:暖暖聖誕牛角燒肉放題>期間限定的溫馨浪漫燈飾>日本剪髮初體驗」


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day2 3之1:出發去全日本排行第一溫泉~必食好味的火車弁當>新宿到草津溫泉交通攻略」



2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day2 3之2:全日本第一溫泉:「草津溫泉」+溫泉旅館 大阪屋(一泊兩食)」



2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day2 3之3:吾妻燒肉>草津溫泉傳統文化體驗:揉湯>漫步草津溫泉街、光泉寺、美食」

http://tungbama.blogspot.hk/2017/03/201676day2-33.html


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day3 2之1 溫泉旅館>JR巴士到長野原草津口駅>高崎駅>輕井澤王子OUTLET」

http://tungbama.blogspot.hk/2017/03/201676day3-21-jroutlet.html


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day3 2之2 輕井澤駅巧遇火車迷慕名弁當>新宿晚餐:日本麥當勞>宵夜:日本特色~屋台拉麵」

http://tungbama.blogspot.hk/2017/03/201676day3-22.html



2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day4 2之1:人人期望可達到~藤子·F·不二雄博物館(多啦A夢全面睇)」


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day4 2之2:日本平價門票專賣店-「大黑屋」介紹、為Ahiru No Pekkle而來,玩盡Sanrio Puroland+多摩市100yen店超好買+遇上地震經歷」

http://tungbama.blogspot.hk/2017/04/201676day4-22ahiru-no-pekklesanrio.html



2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day5:東京迪士尼樂園


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day6:新宿站周邊散策-Yodobashi、和幸豬扒、博多天神拉麵、磯丸水產」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/05/201676day6-yodobashi.html


2016東京+草津溫泉7日6夜聖誕卡通親子遊~「Day7:利木津巴士到東京成田機場」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/05/201676day7.html

沒有留言:

張貼留言