2015年8月13日 星期四

【日本、大阪、奈良】[新手必看]Day3 6日5夜大阪奈良親子遊全攻略(3之1. 嘆住冷氣和服體驗之大阪生活今昔館、日本最長商店街天神橋筋+天六食堂)

大阪奈良65夜親子之旅! GO !


4/8   酒店 => 地下鐵 => 大阪生活今昔館 => 天神橋筋商店街+天六食堂 => 地下鐵+近鐵 => 奈良東大寺+奈良公園 => 近鐵 => 高島屋百貨簡介、晚餐: 難波地下街鰻魚飯、宵夜特集:燒賣、拉麵、章魚燒



瞳瞳一家第一次到日本,我就梗係想幫瞳瞳 + 瞳瞳媽媽影輯靚靚和服相,原本計劃去京都影,但交通行程好遠,由大阪去京都要1小時30分鐘,二來借和服要好早到,咁先至會多款揀,三來天氣熱或下雨,都會令到佢地好辛苦。

於是我揀左「大阪生活今昔館」。。。。。。。。。。。

簡單一點: 我地去左古裝街
朝早起身,今次去麵包舖買早餐先,試下日本麵包
好好味既蟹柳條,便利店買108 yen

跟住我地出發去「打大佬」,就係搭地下鐵既御堂筋線,御堂筋線係大阪最繁忙的地鐵線,好多人搭推人上車關門就係佢啦!! 


由 

STEP 1「地下鐵難波(なんば)站」搭大阪市営御堂筋線(千里中央方向)到「地下鐵梅田/東梅田站」 

STEP 2 「地下鐵梅田/東梅田站」轉大阪市営谷町線(都島行)到「地下鐵天神橋筋六丁目站」 (大阪生活今昔館 所在)



行程當中只需要轉1次車



我地十點鬆少少出發,避開上班人群。





到達天神橋筋六丁目駅」後,記得跟「3號出口」,而沿途都有指示牌,好容易搵!! 記住唔駛上地面,直接在地鐵站轉上3號出口之前,會有一對自動門,直接入去搭升降機上8/F就可以! 因為「大阪生活今昔館」的建築物同地下鐵站有通道相連,直接由B1F(地庫1樓)就可以乘升降機到8/F(今昔館)。抵達今昔館,先比入場費600 yen/位,和服體驗係另一個地方比錢。



(因為怕影到人地換衫,唔太禮貌,所以無影相,文字稍多)


由上層望落去就有條古裝街,中間最多人聚集果度,就係「和服體驗」,每人只係200 yen!!!!  (限時30分鐘,包埋一對白襪比你方便穿木屣) 

大家去到多人的果間「舖」,唔駛排隊住,排隊的人龍是準備更衣的。直接入去,會見到有部自動售票機,揀好你要體驗的人數就比錢,例如我地一家三口,先揀有3個人既公仔,代表三個人,之後入600 yen,一次過就有3張號碼票比你,旁邊就有工作人員即刻幫你登記(主要登記由邊個國家黎、3個人入面有幾多個大人細路咁....),之後你好似飲茶拎位咁,睇電子牌顯示的號碼,入去準備換衫。換衫大家可以放心,因為佢唔駛你除衫,佢只係在你而家著既衣物上面再加上去,所以我提議大家為了唔好「露餡」,影相靚D,最好著圓領tee就會比較方便。

好啦,之後又有出人意表既事(旅行就是如此),工作人員唔比瞳瞳「和服體驗」(晴天pig pig!!),因為果度無佢咁細個小朋友size既衫,原來6歲以下、或者唔夠某個高度(其實我唔確實條線有幾高,總之瞳瞳唔夠高),都唔可以參加,大鑊!!! 我買左票喎!!!  好彩,可以憑票在出口處搵服務台退票,拎番200 yen。不過瞳瞳無「和服體驗」又係好慘,我地兩公婆都無咩意思,於是我忽發奇想: 「一於出去買!!」 因為附近有商店街,應該會有的!! 結果我打算衝出去外邊買,點知係館內出口處售賣紀念品的地方,竟然有小童浴衣賣!!!! wow!!太好了!! 多多錢都殺,2500 yen,比錢啦~~~~~成家人一齊先好玩架嘛!! yeah!!










古怪之瞳

呢度既埸景佈置得好精緻之外,仲有好多「道具」可以比你去拍照,而且瞳瞳爸爸覺得最絕既一樣野係: 呢個場景係會隨時間而把燈光調到黃昏、夜晚、放煙花的情景,真係好玩夾抵死到爆!!!










神社


連小狗都造得好細緻






幫忙打掃街道先!!















雖然只係200 yen, 但都一絲不苛。

好多埸景任你發揮!
日落黃昏時間到.....
夜晚啦, 後面天花正模擬放煙花

終於離開大阪生活今昔館,臨走前不妨再參觀大阪市的發展史同紀念品店。之後我地就去旁邊的天神橋筋行下同食午飯。天神橋筋商店街被稱為日本最長的商店街,由一丁目去到七丁目(意思係由第一段/街 去到第七段/街),共橫跨三個地鐵站。由於我地下午要去奈良,只「係咁意」行一段,覺得呢邊比較地道同生活化,有食肆、100 yen店、傳統和服店等等,100 yen店瞳瞳媽媽都有收獲。


天神橋筋六丁目

傳統和服店

之後我地揀左一間好多當地人食既「天六食堂」,由於比較少遊客,所以今次無中文menu啦,不過好彩佢門口擺左好多公仔食物,於是我同店員行出店外手指指就點到食物了!!








貼心的冰水啊!!
勁大勁厚的玉子
瞳瞳媽媽點的,好好食既鐵板豬扒,墊底既生洋蔥同樣係亮點!!
我的天婦羅蝦定食也不錯!! 厚厚的玉子!!
最後追加鯖魚,肉身好厚,吉野家完全無得比。

飽頓一餐,再去奈良!!


有用資料:

1.  大阪生活今昔館逢星期二休息(但暑假照常開),計劃行程前先參考網頁

2.  6歲以下小朋友及有高度限制,不能有「和服體驗」,小朋友爸媽可以自備一套浴衣去換影下相

3.  30分鐘和服體驗,雖然過時(over time)不會強行要你脫下,但還請大家自律。

4. 記得男男女女都要穿圓領tee比較方便,而且唔會「突個衣領出黎」

5. 程序 :  和服體驗 => 先入去有部自動售票機 => 揀好你要體驗的人數就比錢(200 yen 一位)  => 有張有號碼的票比你 => 睇電子牌顯示的號碼,入去準備換衫

6. 大阪生活今昔館    地址 北區天神橋6-4-20
營業時間  10:00〜17:00(16:30停止入場)


延伸閱讀:


[新手必看]Day1大阪奈良65夜親子之旅全攻略(41. 香港飛台北到大阪,相機失而復得,轉機其實好簡單!!)


[新手必看]Day1大阪奈良65夜親子之旅全攻略(42. 搭上外形極似鐵人28的南海電鐵Rapi:t直奔大阪市難波站)


[新手必看]Day1大阪奈良65夜親子之旅全攻略(43. 極盡地利、飽覽大阪市的swissotel NANKAI OSAKA 南海大阪瑞士酒店)


[新手必看]Day1大阪奈良65夜親子之旅全攻略(44. 日本第一餐:「燒肉力丸」放題)



[新手必看]Day2大阪奈良65夜親子之旅全攻略(21. 大阪環球影城:教你不用花一分錢買任何Express、不用園內撲入園劵,輕輕鬆鬆進入哈利波特的世界)


[新手必看]Day2大阪奈良65夜親子之旅全攻略(22. 大阪必到固力果招牌、網友激讚的平價抵食之選赤垣屋迴轉壽司)


[新手必看]Day3 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(31. 嘆住冷氣和服體驗之大阪生活今昔館、日本最長商店街天神橋筋+天六食堂)


[新手必看]Day3 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(32. 鹿的世界,瞳瞳爸爸講故事@東大寺 奈良公園+東大寺)


[新手必看]Day3 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(33. 高島屋百貨簡介、晚餐難波地下街鰻魚飯、宵夜特集:燒賣、拉麵、章魚燒)


[新手必看]Day4 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(21. DIY日清杯麵之旅、一風堂拉麵)


[新手必看]Day4 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(22.梅田「大丸百貨TOMICA+SANRIO專門店」、觸得到的海洋世界「海遊館」、国産牛焼肉食べ放題)


[新手必看]Day5 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(6/8 酒店>漫遊道頓堀>蟹道樂>善導寺>黑門市場>日本藥品網頁介紹> 瞳瞳與屎屎人的趣事)


[新手必看]Day6 大阪奈良65夜親子之旅全攻略(7/8 中華航空大阪經台北返回香港+和颱風蘇迪羅鬥快+親子之旅小總結)
http://tungbama.blogspot.hk/2015/08/day6-6578.html

沒有留言:

張貼留言