2017年7月5日 星期三

【台灣、宜蘭、花蓮、台東、高雄】[2014 不一樣的7天自駕親子遊]Day 1 2之1 香港去台北(商務位)、宜蘭大湖風景遊樂區找<睡天使醒惡魔>台灣朋友

台灣朋友大合照

香港人經常去台灣玩,但可能一般的台灣景點都去過了:台北已經去到爛、台中清境都玩埋,就連比高雄更南的南台灣「墾丁」都去過了,所以繼續發掘更多新景點,就會諗到台灣的東岸,如宜蘭、花蓮、台東一帶,再加上玩在暑假香港有直航航班飛去台東(2015/2016年曾開辦),以及今年2017飛往花蓮,看來台灣東部都會慢慢成為香港人去玩的熱點。

旅行,每人都為自己計劃一些目標,例如想看到甚麼、或者體會甚麼。今次,瞳瞳爸爸希望可以來一個台灣環島旅行,經過瞳瞳兩次去台灣經驗之後,就來一個台北玩到高雄的行程,用「舊方法」 - 自駕遊,自己揸私家車由台北出發,走台灣的東岸:經過宜蘭、花蓮、台東抵達高雄,沿途玩下、停下、住下、食下,盡量減少長途車程,又可以感受一下好山好水。今次的行程就好似上圖藍色線咁,一路由北到南玩落去,好啦!我地開始出發啦!
今次行程,就由台北宜蘭、花蓮、台東抵達高雄咁玩落去
我地今次搭CI2678 0810 香港去台北的飛機,希望爭取時間去玩,不過代價就係0600要到機場check in。我地前一晚先執好行李,瞓幾個鐘又出發了,天都未光,唯有自己揸車出機場,好彩有朋友幫手,幫我揸走架車,唔該基叔,哈! 

朋友幫忙合照, 謝謝!


一埋去check in櫃位



職員:「吳生, 唔好意思, 今日班機好FULL」

我:「係...」(心諗: 咁點樣呀??)

職員:「我UPGRADE你地去商務位, 唔知有無問題?」

我:「OK!」(心裡暗暗YES左幾次, 但又要保持冷靜)

一般航空公司好少會upgrade家庭上商務位,因為怕小朋友騷擾真正商務客
yeah! 商務位呀!

瞳瞳一家都係第一次坐商務位,一個新體驗:商務位待遇當然唔同啦!一坐低,空姐就奉上Welcome drink 同nuts,仲有會稱呼你的姓氏,好受尊重。商務位坐位唔多,大約可以坐15位乘客左右。


飲杯!
空姐仲主動派畫冊比瞳瞳, 今次係Thomas
今次係瞳瞳第3次坐飛機, 對設備已經駕輕就熟, 識得叫媽媽開歌仔聽

好陶醉咁......
...........喂喂!! 原來真係瞓著左呀!!!zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz因為太早起身~
我地今次航程的餐牌
真係好豐富啊!! 第一次食飛機餐可以飽肚, 而且味道真係唔錯, 炒蛋好滑~
去到台北,我地怱怱忙忙開電話卡、提款、搭的士到「格上」辦手續拎車,今次因為太多人租車,時間有點忱誤,取車以為全力開去宜蘭大湖風景遊樂區,因為有班<睡天使醒惡魔>台灣朋友等著我們呢!我們經過台灣第一、全世界第五長的「雪山隧道」,隧道一出就是宜蘭縣。

今次租的車:TOYOTA VIOS。好舒服,最重要係有一個USB頭,可以比我在長途之中聽音樂,唔會瞌眼瞓。

台北就只見到圓山大飯店,就要趕去宜蘭了
準備入「雪山隧道」




到達目的地-「宜蘭大湖風景遊樂區」。大湖風景遊樂區以大湖為中心,面積廣達數十公頃,建有停車場、水上餐廳、拱橋、觀光果園、水上咖啡屋、水踏船、竹筏、環湖賞景步道及碼頭區等多種設施,夏季並提供泛舟遊湖的水上活動。大湖更是雁鴨、水鳥等候鳥的棲息地,還有許多動物的生態天堂,例如黑天鵝、綠頭鴨、小水鴨等。

我們下車後,先帶到這排水上屋用午膳,第一次真人面對面見到,還有一班熱情的台灣朋友唱歌歡迎我們,十分熱情,我地受寵若驚,我們一家永遠會記住這一幕,多謝你們啊!=)

<睡天使醒惡魔>台灣朋友都是一班爸爸媽媽,帶小孩去不同地方玩,有時候我也會參考他們的行程呢:http://naughtyangel.pixnet.net/blog

呢度大家當係一個農莊咁玩,我地都好開心可以同一班台灣朋友咁玩,可以知道一下平常佢地會帶小朋友玩什麼。



吃過中午飯後,我們開始活動:第一個是DIY匙扣同口罩,場內有導師教大家去做。





之後我地一家穿救生衣去遊船(規定)。嘩!真的好熱!無辦法了,安全起見嘛。個湖好大,所以亦都有好大地方比我地踩,久唔久湖中仲會出現不知名的水鴨添~




上岸之後,我地一班人就去釣魚。但我地兩公婆都唔識釣魚,所找大家找來一位爸爸教我地,好好人啊!好細心的教我地,可惜我覺得我們在浪費,好像餵魚中,次次魚餌都被食了,哈!但我見大家都有收鑊呀~




柱上面的係魚餌
釣魚過後, 又有節目安排, 出發去摸蜆要去到另一邊,兩邊田地都好靚,沿途有導遊小姐講解。到達摸蜆的地方後,大家都二話不說脫褲子落水,他們動作真快!我們的收穫卻是螺,玩得好開心,連瞳瞳都落水摸呢,活動完結後,大家把撈到的都放回水中..


















我們的收鑊


與「睡天使、醒惡魔」一眾朋友合照, YEAH, 玩得好開心呢~

瞳瞳不捨得大家呢.......

玩完之後,差不多日落,要和台灣朋友bye bye啦!我們要去羅東市的民宿check in,瞳瞳不捨得大家呢....



有用資料: 

1. 格上租車

電話:0800-222-568



2. 宜蘭大湖風景遊樂區

地址:宜蘭縣員山鄉湖前路185號
電話:+886 3 922 8080


3. 睡天使醒惡魔





延伸閱讀:

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 1 2羅東戀館民宿、羅東夜市

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 1 2香港去台北(商務位)、宜蘭大湖風景遊樂區找<睡天使醒惡魔>台灣朋友

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 2 2崔記早點(宜蘭)、幾米廣場(宜蘭)、菓風工房(宜蘭)

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 2 2豆腐岬17 午餐(蘇澳)>南方澳漁港(蘇澳)>南方澳觀景台(蘇澳)>花蓮自強夜市

[花蓮酒店推介][2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]270度無敵海景 - 海中天會館http://tungbama.blogspot.hk/2017/07/270.html

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 3 花蓮遠雄海洋公園

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3台灣靚米之鄉:池上鄉、尋找金城武的「伯朗大道」、食池上米「碗公餐」

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3台東大草原:初鹿牧場,與動物零距離接觸

[台東太麻里鄉酒店推介][2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 4 3太麻里鄉金崙「一田屋溫泉」http://tungbama.blogspot.hk/2017/07/2014-7day-4-33.html

[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 5 大武山生態教育館 & 全台最美車站-「多良車站」
http://tungbama.blogspot.hk/2017/08/2014-7day-5.html


[2014 不一樣的宜蘭、花蓮、台東、高雄7天自駕親子遊]Day 6 高雄科工館 = 科學館的究極加強版,地震體驗不要錯過
http://tungbama.blogspot.com/2018/06/blog-post.html

沒有留言:

張貼留言