2016年1月6日 星期三

【日本、大阪、有馬溫泉】[2015 五日四夜跨年有馬大阪親子遊]Day1 (4之1) 30分鐘由關西空港特快去神戶方法!(內有神戶黎明)

第一日(30/12)
香港機場出發 > 關西空港 > 神戶高速船 > 三宮車站 > 有馬溫泉 > 住宿:陵楓閣 > 六甲有馬索道 > 六甲山滑雪場 > 六甲有馬索道 > 陵楓閣浸浴
及專人服侍用餐,食神戶牛



一般旅行者去關西,離不開係大阪、奈良、京都、神戶,再遠少少就可能係白濱、和歌山或者姬路城。
因為想浸溫泉同帶瞳瞳睇雪,所以要去比較郊區既地方先可以,好彩附近有個人工滑雪場,有無落雪都無咩所謂(事實果陣真係未落雪),起碼都可以玩下雪,所以我地揀左「有馬溫泉」。


「有馬溫泉」係邊呢? 其實佢係神戶市既後山,而「有馬溫泉」既後後山,就係「六甲山滑雪場」啦~

我地一齊出發啦!


由屋企,坐尾二尾班車既機場巴士,到機場果陣啱啱好2315,因為夜晚無咩人,巴士乘客少,交通暢順,連check in手續、過關等等都好快趣!



瞳瞳爸爸都未坐過國泰航空(CX),呢間始終係香港本地既航空公司,呢次係第一次坐,服務就.....(唉.....算啦!)~ 香港去大阪都差唔多3.5小時航程,機上提供一個簡單的輕食,大部份人都爭取時間休息。


聖誕節version既登機門
第一次坐CX,機尾咁滯,好full呀~
凌晨機提供一個簡單的輕食
快快爭取時間休息!

好啦! 黎都呢度又講下點樣「30分鐘由關西機場特快去神戶方法」,先講下地理位置先:


關西空港 = 香港國際機場
神戶 = 屯門
大阪 = 青衣

其實神戶同關西空港遙遙相對,中間隔住大阪灣,如果搭乘陸上交通,例如巴士、鐵路,就好似我地香港赤立角機場去屯門咁,首先要屈去青衣島再行汀九橋落屯門公路入屯門。所以最快既方法就係:


直 接 由 關 西 空 港 坐 高 速 船 到 神 戶



天濛光去到大阪關西機場

中間過關情況我就不贅了,入境手續、取行李、出海關之後,往右手邊方向行或者搵到下圖「高速船」的標誌,就可以搵到售票處啦!

去到售票處,有兩位職員,一位小姐坐櫃檯,另一位叔叔好熱情行出黎兜客,佢仲幫我地係售票機買飛,之後帶我地行去巴士站陪我地等車。


而家 <關西 往返 神戶> 高速船 做緊優惠,原本1850 YEN一位,遊客出示護照,只需1000 YEN就可以了!


6歲以下小朋友雖然唔駛錢,不過都要按一張「船票」出黎,因為始終計一個「人頭」。



認住高速船標誌,放心,到目前為止暫時只有去神戶的航線。
呢個就係去神戶船既售票櫃位
High Speed Boat between Kansai and Kobe Airports
遊客出示護照只要1000 YEN


售票機,感謝果位叔叔職員幫我地按掣,留意右下角「幼兒用乘船劵」,免費搭乘都要按張票出黎。
大人票及幼兒票
航班資訊,今次我地搭到7:05的一班
講講程序先:買票>巴士5分鐘>關西空港碼頭>高速船20分鐘>神戶空港碼頭>巴士5分鐘>神戶空港

唔知係咪時間太早呢?就我地所見,呢班車加埋我地唔夠十個人,而且佢係車駁船、船駁車咁,所以巴士一去到碼頭,船已經等緊你,唔駛碼頭乾等,所有巴士的乘客一上船,船就開架啦!無縫連接!同樣去到神戶果邊,一落船又有巴士恭侯,一上車就送到去神戶空港客運大樓。時間慳唔少!



關西空港去碼頭既接駁巴士到啦!
行李位,搭車的人唔多

5分鐘車程到碼頭了


有工作人員幫我搬行李上船同固定行李!超貼心!
船艙寬敞舒適,澳門船咁,而且好穩定
如假包換:神戶黎明


20分鐘船程,回望番我地果架舒適高速船
去到神戶,有另一架巴士在場恭侯我地
一落巴士,就係神戶空正門,行入去右轉,就會見到扶手電梯上去搭「PORT LINER」,「PORT LINER」係一個連接神戶空港同市區三宮站的架空鐵路系統,之後我地就會搭佢進入神戶市區「三宮站」啦!下一節會再詳細講解。


神戶空港既門口
PORT LINER就係由呢度上去搭車啦! 準備進入神戶市區!


有用資料: 

1. 關西空港<>神戶空港 高速船





延伸閱讀:


[2015大阪跨年5天親子遊有馬、大阪跨年行程大公開!


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (41) 30分鐘由關西空港特快去神戶方法!(內有神戶黎明)


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (42) 一票到底!買一張車飛由三宮站直到有馬溫泉!


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (43) 六甲山滑雪場的冰雪之旅


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (44) 有馬溫泉「陵楓閣」:體驗傳統日本溫泉旅館,專人服侍用餐,食神戶牛


[2015大阪跨年5天親子遊]Day2 (31) 陵楓閣日式早餐 + 邊行邊浸腳:「有馬溫泉街」


[2015大阪跨年5天親子遊]Day2 (32) 一程車就可以由有馬溫泉直達梅田 + 外出、行街極方便「新阪急酒店」


[2015大阪跨年5天親子遊]Day2 (33) 梅田地下街探路之旅、有得食有得玩的扭蛋壽司、閒逛街坊超市:玉出超市、酒店睇「紅白」等跨年、2016第一個朋友之約


[2015大阪跨年5天親子遊]Day3 元旦日輕鬆行,簡易購買地下鐵1 day pass;瘋狂Shopping搶福袋 門真南<三井OUTLET PARK>+今福鶴見


[2015大阪跨年5天親子遊]Day4 (21) 勁啱一家大細去hea足半日的「天王寺動物園」(大阪市立動物園)


[2015大阪跨年5天親子遊]Day4 (22) 品嚐關西第一拉麵之稱的「神座拉麵」、梅田yodobashi VS 難波BIC CAMERA、扭蛋壽司再encorn、終於找到你「屎屎人」


[2015大阪跨年5天親子遊]Day 5 Tomica shop DIY車仔工場砌巴士、梅田地下街午餐、由梅田搭Airport Limousine利木津巴士一上一落輕輕鬆鬆到關西空港、特集:「福袋」大揭秘

沒有留言:

張貼留言