2016年1月10日 星期日

【日本、大阪、有馬溫泉】[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (4之4) 有馬溫泉「陵楓閣」:體驗傳統日本溫泉旅館,專人服侍用餐,食神戶牛

第一日(30/12)

香港機場出發 > 關西空港 > 神戶高速船 > 三宮車站 > 有馬溫泉 > 住宿:陵楓閣 > 六甲有馬索道 > 六甲山滑雪場 > 六甲有馬索道 > 陵楓閣浸浴及專人服侍用餐,食神戶牛


我承認我有一點「賤骨頭」,服務不周、令人不快、總會有點牢騷,但服務太好又會令我有點兒受寵若驚、措手不及,唔知你又係唔係呢?

在「有馬溫泉」呢個區域入面,大大小小的溫泉旅館有好多間,而且都提供所謂「一泊兩食」方案,「一泊」意思住宿一晚、「兩食」多數指第一天的晚餐及第二天的早餐。

在我而言,「一泊兩食」就一定會揀,因為唔需要考慮外出用餐問題,因為我地係跨年之旅,所以想食好少少,於是就點埋「神戶牛」,但價錢其實同sabu sabu差唔多。

位置就希望揀番近電鐵站或者巴士站,方便我地到達同出返去大阪。

最後當然係評價價錢,評價都係正評多,放心!至於價錢就真係肉痛啦!呢度1晚$=大阪住3晚$,但又諗下佢都包早晚餐,咁條數都唔係貴好多既。

所以決定去
「 陵 楓 閣 」

我自己直接上去佢地網頁訂的,佢有好多種唔同的項目比你揀,例如「房間類型」、「用餐種類」、仲有就係小朋友的選擇(要比錢的),例如可以幫佢安排加餐、加床舖、定還是兩樣野都有,任君選擇!

今次揀左一個「神戶牛BBQ晚餐+塌塌米房間+日式早餐」,另外幫瞳瞳安排一個小朋友膳食(披鋪其實可以跟大人),網上預訂特別加送一個私人溫泉房。
期間我曾經用email聯絡,佢地英文回覆得都好好,對我地不諳日文的人來講在溝通上係好方便。


「陵楓閣」正門

又介紹一下咩係「傳統日本溫泉旅館」,日本人對「浸溫泉」呢件事係好講究、好尊重,直情係一種文化,所以我地都要入鄉隨俗:當我地入住的時候,講緊未踏足酒店大堂,我地就要換鞋,由自己的一雙波鞋換成酒店提供的拖鞋,大人細路都有。當你要出街既時候,佢會拎返你對波鞋比你外出,你恉留意到鞋頭係向街外,非常細心。


進入旅館之前記得換鞋!


大人小朋友都有拖鞋提供
溫泉旅館好大,亦都可能依山而建關係,我地由地下大堂Lobby返去自己間房,分別要搭兩次電梯。而我地一朝早就寄存了行李然後出去玩,所以返黎果陣佢地已經將行李箱直接送到房間內。

打開門!哇!房好大呀!四周睇睇,發現無沖涼地方,原來傳統溫泉旅館就算你只係沖涼而唔想浸溫泉,都要落去大眾溫泉池先有得沖涼,而大眾溫泉池有開放時間,特別要留意男女湯轉換時間。

同一時間服務員同瞳瞳爸爸商量好晚餐同早餐的用餐時間及位置,之後一位穿和服的嬸嬸出現,為我地奉上茶同小食,又幫我地度身,準備番啱瞳瞳一家尺寸的浴衣,好細心。佢就係日本傳統溫泉旅館的「女將」(OKAMI)。所謂女將,雖說與酒店的經理相若,但按照傳統來說一直都是由女性擔任,專門接待旅客。


服務生同我地預訂用餐時間同位置,仲有張紙比我地睇番,好方便,唔駛記!
行李幫我地直送到房間
「女將」替瞳瞳度身,拎件啱SIZE的浴衣
奉上的茶和小點心
真係好大間架!
大到有「玄關位」


洗手間

之後我地就各自浸浴同沖涼,因為浸浴都有規矩,我地一定要遵守:

先自己沖洗乾淨 > 第一次浸池 > 再沖洗乾淨 > 第二次浸池 > 上水抺身

留意男女湯不同時間會互換
浸完真係好舒服,好想瞓覺,但未完架,我地仲有在房間內用餐在神戶牛肉BBQ呢!呢個時候,另一位「女將」出現,幫我地set檯啦,日式上菜方法,細細碟的慢慢上,而且賣相相當精緻,我估計都有30-40小碟出現,開頭以為唔夠食,食食下真係好多,食完甜品到最後竟然嚟個飯,呢一晚真係捧住個肚瞓覺,宵夜都唔駛!至於個神戶牛,自己動手燒,所以牛肉想生D定想熟D就自己決定,神戶牛煎起上黎都幾多油下,但肥而不膩,用餘下的去炒野菜就啱啱好!


為我地準備晚餐
是晚餐單
瞳瞳兒童餐都到啦!
佢個餐都好豐富


瞳瞳一家的晚餐,大人有大人食,小朋友有小朋友食。(我地大人兩份只係頭盤)
 






神戶牛出場
自己動手燒,還附上調味料

食到尾聲,仲有個飯,「女將」好盛意拳拳為我地加飯,我地太飽啦~~~

小朋友甜品
大朋友甜品

食飽飽之後,「女將」就幫我地setup床舖,服務好好,我地反而有點不好意思。



完成!
之前瞳瞳爸爸係上網預訂,就會送有間「私人溫泉房」既,我地BOOK左九點至十點鐘,一小時,呢間就適合家庭樂啦!一家人一間房仔,無分男女。

「有馬溫泉」大抵分為兩種泉水:

「金泉」(黃泥水色):風濕病、神經痛、婦女病、腸胃病
「銀泉」(透明水):慢性消化系統疾病、慢性便秘、痛風




入面分左兩個池,金泉、銀泉
浸完浴,瞓個好覺,第二天要起第了,準備由「有馬溫泉」返出去「大阪」。

有用資料: 

1. 陵楓閣
地址:651-1401 神戸市北区有馬町1537-2
電話:078-904-0675



延伸閱讀:


[2015大阪跨年5天親子遊有馬、大阪跨年行程大公開!


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (41) 30分鐘由關西空港特快去神戶方法!(內有神戶黎明)


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (42) 一票到底!買一張車飛由三宮站直到有馬溫泉!


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (43) 六甲山滑雪場的冰雪之旅


[2015大阪跨年5天親子遊]Day1 (44) 有馬溫泉「陵楓閣」:體驗傳統日本溫泉旅館,專人服侍用餐,食神戶牛


[2015大阪跨年5天親子遊]Day2 (31) 陵楓閣日式早餐 + 邊行邊浸腳:「有馬溫泉街」


[2015大阪跨年5天親子遊]Day2 (32) 一程車就可以由有馬溫泉直達梅田 + 外出、行街極方便「新阪急酒店」


[2015大阪跨年5天親子遊]Day2 (33) 梅田地下街探路之旅、有得食有得玩的扭蛋壽司、閒逛街坊超市:玉出超市、酒店睇「紅白」等跨年、2016第一個朋友之約


[2015大阪跨年5天親子遊]Day3 元旦日輕鬆行,簡易購買地下鐵1 day pass;瘋狂Shopping搶福袋 門真南<三井OUTLET PARK>+今福鶴見


[2015大阪跨年5天親子遊]Day4 (21) 勁啱一家大細去hea足半日的「天王寺動物園」(大阪市立動物園)


[2015大阪跨年5天親子遊]Day4 (22) 品嚐關西第一拉麵之稱的「神座拉麵」、梅田yodobashi VS 難波BIC CAMERA、扭蛋壽司再encorn、終於找到你「屎屎人」


[2015大阪跨年5天親子遊]Day 5 Tomica shop DIY車仔工場砌巴士、梅田地下街午餐、由梅田搭Airport Limousine利木津巴士一上一落輕輕鬆鬆到關西空港、特集:「福袋」大揭秘

沒有留言:

張貼留言