2016年5月11日 星期三

【台灣、台中、清境、台南、高雄】[Day 5]台中、清境、台南、高雄6天親子遊(秝芯旅店>義大遊樂世界>六合夜市>美麗島捷運站>瑞豐夜市)

瞳瞳@台灣中南部親子趴趴走 

Day 5 秝芯旅店>義大遊樂世界>六合夜市>美麗島捷運站>瑞豐夜市


終於返到高雄市,休息左一晚。好多朋友都話「高雄無咩野玩!」又或者問「高雄有咩好玩呀?」。其實高雄真係有好多地方可以玩,我地一家人經常嚟個五、六、日三天快閃,機程比台北仲要短,由機場去市區搭捷運都只係15-20分鐘(台北還要搭國光客運1小時),等我地慢慢介紹下啦。

一大早起身,食個早餐先,一般台灣酒店早餐只供應到1000,絕對唔係香港果種「早餐至1100/1200」的慨念。幸好瞳瞳呢幾天自己早起身,有得落樓食早餐,旅早餐不俗,而且都幾多香港人.....

今日我地行程係去義大世界,義大世界係一個「大型主題公園+購物中心」,位於高雄市郊,「義大世界」門票在秝芯旅店有做優惠,原價TWD899,秝芯旅店賣TWD799(2013年價格),平左TWD100,好彩台灣朋友Ann一早就替我地留左兩張,謝謝啊~

我地由酒店搭計程車去義大世界,只需約半小時,TWD400左右;另一個方法係可以搭佢地樂園既接駁車,要坐捷運到左營站轉車,但要1小時45分鐘。

早餐好好味
樂園的換票證,去到樂園要換門票先可以入場
到達義大世界,我地要去服務台「換飛」入場,順便借佢地BB車,要收費 TWD100,另按金 TWD500。

所有入場價目表:仲有一隻叫「星光票」可以買,不過限制下午三點後入場。

真正的入場票:兩個大人, 瞳瞳免費
入場前合照:呢度有BB車租,咁我地就唔駛香港帶過來了

義大遊樂世界是以希臘情境主題樂園,所以連樂園門口姐姐希臘服飾打扮,最重要係呢度好大、好闊落!人少唔駛迫!我好鍾意咁既環境~

主題公園分A、B及C三個區:A同B係大人玩既機動遊戲,所以帶住年齡較細既小朋友的話,就可以好似我地咁,搭佢地既單軌架空火車,直達C區,車程只係5分鐘左右,而且可以唔駛行室外咁曬啦,仲可以觀賞整個樂園。


義大世界既主題人物






去到C區,基本上係一座4層樓的高建築物,連天台都有機動遊戲設施,我地先上頂樓,逐層向下玩。(有人已經急不及待去玩....因為呢度有全台灣位置最高的旋轉飛車
有人已經急不及待去玩

而瞳瞳睇媽媽玩.....我地兩父女相依為命啦
之後我地落去每層陪瞳瞳玩,,「TUNG TUNG TIME」開始!因為室內有冷氣,就算大熱天時同落雨都唔怕!
瞳瞳第一個玩既係「勇敢小水手」
瞳瞳好定,無話扭計同企起身, 完成!!!
每項遊戲都根據高度而決定比唔比你玩既,呢個「旋風小飛俠」要求身高限90-120公分
yeah!
呢位姐姐好好人,主動抱佢入去玩~(但大家睇下,亮點係.....無人排隊!唔駛爭!)
好醒目!玩左一個圈,姐姐再問大家玩唔玩多次,結果唔駛落機,又玩多一圈!

姐姐仲建議我地拍照地方,幫我地影左2張全家福
之後我地玩「ㄅㄨㄅㄨ車隊」,ㄅㄨㄅㄨ是車子的意思,瞳瞳在下面握方向盤, 我在後面響按!呠呠!
「彩虹小飛機」:瞳瞳越玩越大膽
瞳瞳已經知道一轉過黎就同爸爸媽媽鏡頭同打招呼
「飛天卡打車」,要不斷踩腳踏,先會向上升,好累呀.....
玩多一次,媽媽接力!
「瘋狂小巴士」,記得以前藍田歡樂天地
義大世界的地標-「特洛伊木馬」,大家記得定要嚟合個照。


我地之後離開樂園,經過一個大型的購物中心,涼住冷氣,真係起碼行左20分鐘,之後到達商場的另一端搭摩天輪,我地有之前樂園門票,所以係免費坐摩天輪。
上到去望到成個樂園既全境,仲可以望到高雄市,特別係地標建築「85大樓」,一望你就知,真係好遠。。。。。。




摩天輪天花頂有景點方向介紹...
我地頭先就係由遠方白色建築行過黎,下面整個都係購物中心~
遠處隱約見到高雄85大樓,咁大家就知道義大世界同高雄市中心距離有幾遠
離開樂園,大家都好累,我就建議大家坐計程車離開,高雄的計程車十分安全,記住係跳錶計,上車之前望一望司機有無按咪錶,咪錶位置係波棍前面。反而之前自己擔心呢度太過「山卡啦」無計程車,好彩服務台有召喚服務,好貼心!拎張紙去,找回計程車編號就上車回旅店休息,準備晚上繼續出發。
服務台(即係我地香港商場的顧客服務處之類)有召喚的士服務
六合夜市

去台灣就點少得行夜市?由酒店行去六合夜市,步行大約十分鐘就到啦!六合夜市已經包裝成為一個觀光點,比較多遊客(特別係來自中國的遊客),所以不時會見到旅行團一車車咁送遊客前來...我地買返酒店食,當係晚餐~



「大牛比較懶」:食串燒牛肉,攤檔前面講到自己好串咁,起初都比佢嚇一嚇,但原來個檔主都好好人,我本來要三串架 (佢話3串TWD $100),點知佢只係比一串我,即係話一串佢都肯買.....XP
「高梁酒香腸」:有酒味,但如果你「好酒」,咁絕對唔係想像中咁濃酒味。不過就岩哂我地,太濃味就好難入口了
「蚵仔煎」:在台灣大家就一定會見過,但呢個「蚵仔包」就未必見過,好似一個大煎堆咁,最岩一路行一路食!

之後行過一間日式便當店....買個便當比瞳瞳,我揀左「雀斑妹妹」

「雀斑妹妹」都有七成似,瞳瞳好鍾意食!
「鳥蛋蝦燒」;在特製麵糊中,放進一大尾新鮮紅尾蝦,再加上鵪鶉蛋用慢火煎熟,外酥內軟。
傳統香酥臭豆腐;不過炸得有點乾,還是台中逢甲夜市好食一點~
上面是高粱酒香腸;下面是「大牛比較懶」的牛肉串。
美麗島站

酒店食飽飽之後,我地行番去六合夜市,夜市的另一端就係美麗島捷運站,車站內部之公共藝術作品 - 「光之穹頂」,被譽為世界上十五大美麗的地鐵站之中排行第二。車站職員對於遊人拍照已經見怪不怪了,我地都合照YEAH下先~我地行程要去瑞豐夜市,所以要搭捷運到另一個車站「巨蛋站」,高雄巨蛋有時會開演唱會啦~



瑞豐夜市

瑞豐夜市擁有20年的歷史之久,是規模最大的夜市之一,攤位超過一千個。瑞豐夜市比較多當地人黎行,之前同的士司機吹水,先知道原來在台灣人心目中的「夜市」,就好似瑞豐夜市呢度咁,一片空地擺滿檔口,同六合夜市果種在街道兩擺檔係完全兩回事,六合夜市就比較遊客化~



瑞豐夜市「鑫川鴛鴦鮮奶茶」,入口第一檔,好易見到,店家還特別強調選用高雄牧場的鮮乳,一杯一支鮮奶去做,好多人排隊~

除左小食檔,仲有好多衫、日常用品、攤位遊戲...

真係好多野食,雖然夜市好多都係重覆,不過我同老婆下次都決定唔去六合夜市,要留番個肚嚟瑞豐夜市搏殺!!!
嘩。。。。港味。。。唔駛試啦~ XP




有用資料: 

1. 義大遊樂世界

網頁:http://www.edathemepark.com.tw/Website/info_Info.aspx
地址:840台灣高雄市大樹區學城路一段10號
營業時間:09:30 - 17:30 全年無休
電話:0800-588-887



2. 六合夜市

網頁:http://khh.travel/Article.aspx?a=6333&l=1
地址:高雄市新興區六合二路與中山一路口
交通:高雄捷運美麗島站11號出口(出口前行1分鐘)
營業日子:星期一至日七天,下午五時後



3. 瑞豐夜市


網頁:http://khh.travel/Article.aspx?a=5171&l=1
地址:高雄市左營區裕誠路和南屏路交叉口

交通:高雄捷運巨蛋站1號出口(出口前行10分鐘)

營業日子:星期二、四至日營業
     星期一、三休息


延伸閱讀:

[Day 1] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(文華道會館+宮原眼科冰淇淋+逢甲夜市)

[Day 2] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(香港人@台灣自駕遊取車 + 彰化扇形火車庫篇)(上)

[Day 2] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(阿東窯仔雞+清境羊角村民宿)(下)

[Day 3] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(清境+埔里18度C巧克力工房+造紙龍手創館+關子嶺溫泉+溫泉老街)

[Day 4] 台中、清境、台南、高雄6天親子遊(關子嶺溫泉+水火同源+台南安平樹屋+安平古堡+必推介高雄親子飯店:秝芯旅館)

[Day 5]台中、清境、台南、高雄6天親子遊(秝芯旅館>義大遊樂世界>六合夜市>美麗島捷運站>瑞豐夜市)

[Day 6]台中、清境、台南、高雄6天親子遊(秝芯旅館>統一夢時代購物中心+摩天輪>高雄國際航空站>香港)

沒有留言:

張貼留言