2016年8月21日 星期日

【泰國、布吉】2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 擁有全芭東最大的酒店泳池「Novotel Phuket Vintage Park」

感謝媒體報導轉載本文:2016/9/2

「酒店」- 對我地親子遊黎講係好重要的一環,因為外地旅遊,酒店就好似我地既第二個家,各位父母一定都經歷過一返到酒店就打開哂行李喼「開壇」,媽媽忙住幫小朋友換衫、洗衫、物資替換、爸爸負責煲食用水、清潔物品等等。。。。。。所以你話一間好既酒店係幾咁重要!

上次住左一晚豪華Villa - "Paresa",未來日子5晚我地就轉酒店住「Patong Beach 芭東沙灘」芭東係布吉島「最旺、最熱鬧、遊客最集中」的地方。7、8月呢個時間,其實係布吉的雨季,落雨的程度都幾犀利,直情係香港雨咁,但就屬「過雲雨式」:大雨>轉細雨>停雨>大雨>轉細雨>停雨>大雨。。。咁無限loop,我都預算可能會因為天氣惡劣而留係酒店入面,所以今次在揀酒店上我都以酒店設施同活動為考慮之一。(價錢梗係考慮之列啦,一家大細要經濟呀!)



見到個泳池真係好大,在酒店的「核心內圍」,全芭東最大的酒店泳池啊!


瞳瞳一家今次揀左「Novotel Phuket Vintage Park」酒店,
主要原因
係酒店由大集團管理,有信心;二來佢位置近 Jungceylon購物中心 (步行10分鐘)、芭東海灘 (步行5分鐘);三來Novotel Phuket Vintage Park有全芭東最大的泳池酒店,啱哂我地今次玩水既目的!「今次真係游水游到盡」!


酒店外貌,建築群都幾大
酒店位置圖, Jungceylon購物中心 (步行10分鐘)、芭東海灘 (步行5分鐘)

我地由Paresa大約坐左40分鐘的車程,就到在位於Patong Beach芭東的 "Novotel Phuket Vintage Park",酒店中文名就譯作「布吉諾富特仿古公園酒店」。我地的私家車一到達酒店,同樣地職員會幫我地取行李,當你一步入大堂就知道點解中文會叫「仿古公園酒店」,大堂裝飾極有泰國色彩,連牆壁都有佛像雕刻,感覺就好似進入了佛教的石窟古蹟一樣。晚上,大堂仲會有位穿上泰國民族色彩的表演者演奏樂器添,增加氣氛。


Blooming Lobby Lounge

我地先到reception前台 check in,職員核對過資料後,著我地可以到大堂另一端的 Night Blooming Lobby Lounge等候安排房間,同時奉上welcome drink,等候期間遇上一位外國人主動和我們打招呼,原來他是酒店經理Mr. Nicolas Girard,他很熱情,向我們問好,仲傾下這幾天布吉的行程,連香港正在打風的消息他也知道。(開始激發起瞳瞳爸爸多國語言的Oral skills) 接著好幾天都見到佢在酒店不同地方和不同崗位見過他,連早上餐廳收碟都見到佢做埋,親力親為,好落力的一位高層。

Novotel的會員入住期間,可以在Happy hour時段免費獲得一杯飲品;在晚上18:00-1900,更會免費提供小食,所以大家不妨考慮做會員。^^

(http://www.novotel.com/gb/leclub/index.shtml)


大堂樓底好高!
wow.....以為置身古蹟入面

晚上,大堂仲會有位穿上泰國民族色彩的表演者演奏樂器添,增加氣氛。
在Blooming Lobby Lounge飲住welcome drink等房間。
呢杯welcome drink好好飲!
我地在用贈劵換埋飲品~
在1800-1900提供的免費小食
房間設施篇

等左一陣,就由職員帶我地去房間,酒店由四幢樓所組成,呈一個「U」字型,中間位置就係全芭東最大的酒店泳池,有二千平方米咁大!今次瞳瞳一家住6樓,亦係酒店最高的樓層,住的是「Superior Room」,其實佢仲有一種「Pool Access Room 池邊房」,一推出門就係一個小型Jacuzzi泳池仔,泳池仔會連接上酒店主池(Main pool),但因為呢種房的數量唔多,大受歡迎,好快就爆棚 Full Booking,我地4月果陣訂,已經無哂呢種房。泰國布吉的酒店房都非常大,酒店知道我地係3人家庭,把原本的梳化改成單人床,比瞳瞳做睡床。浴室也非常大,分別有淋浴同浴缸,中間有玻璃相隔,我覺得幾方便家長們監察到小朋友用洗手間情況,當然,也可以把浴廉落下,避免尷尬。酒店很有心思地用毛巾摺了大象放在雙人床,又摺了兔仔放在瞳瞳單人床,為行程添上趣味。

值得一讚:酒店冷氣係非常非常夠凍(雖然個人感受),對於炎夏的泰國來講係非常重要 XP。其他的如32吋電視、WIFI、茶具、保險箱也齊全,連我地香港人的「三腳頭拖板」都有提供,雪櫃入面沒有預設汽水啤酒,咁都好,起碼唔會開錯飲,之後又要計錢,可以的話在街上買回來再雪凍。順帶一提,其實Room Service都唔貴,同餐廳的價錢一樣,不時仲會有特價或者套餐優惠,而且仲送上房間添,啱哂要照顧小朋友的家長。

房間外面有露台,露台有咩咁特別?嘩!非常重要,可以比我地一家人晾下泳衣,因為之後你會日日用酒店的泳池游水~~~~~ 




歡迎我們的大象 =)
瞳瞳好鐘意佢地,呢幾日都保護佢地 (但我少左幾條毛巾用呢>_<)

浴缸、淋浴,兩樣都有!


可以在床上望到洗手間,當然如果感到尷尬,可以落簾~



連香港人好需要的三個頭拖板都有,手機相機夠哂位啦!
Room Service 做特價啊!

泳池篇

又要再提:"Novotel Phuket Vintage Park"擁有全芭東最大的泳池酒店,成2000平方米咁大,當中有按摩池、兒童池,主池就正正位於酒店中間,所以泳池會在酒店的設施當中穿過,例如行人天橋底、餐廳旁邊等等。池邊有多張沙灘椅,正好游完水再曬太陽,毛巾要去泳池bar-「Velcet Pool Bar」度拎,毛巾是藍色的,千其唔好拎房間入面純白色的毛巾!泳池開放時間由早上0900-晚上2100,晚上泳池會有燈光,又係另一種感覺。




圓型是兒童池
晚上一景












Velcet Pool Bar,認住呢度係可以借毛巾。
同埋下午15:00-1700係Happy hour時間,飲品買一送一,不要錯過!
設施篇

點解會介紹Novotel Phuket Vintage Park比大家呢?今次就講下佢內涵,如之前所講,為了應付布吉時晴時雨的天氣,酒店設施同活動係重要考慮之一。呢度有個大人同小朋友兩張活動時間表,一個星期七天有不同的活動,當中部分項目需要收費。

Kids Room位於地下,正正游泳池旁邊,Kids Room入面有職員看顧小朋友,我地住六天所見,都是同一位女職員負責,入面有各式各樣不同的玩具可以任玩,又有電視播住DISNEY CHANNEL,有時候仲有繪畫同手工時間。我地在酒店book左做SPA,就將瞳瞳安置係Kids Room度,好等我們享受一下,呢個服務真係好好。至於GYM House就係正Kids Room旁邊,基本健身設施齊備,朝早0930仲有教練齊齊做瑜伽運動。

上面係成人時間表,小朋友的時間表在左下角
Kids Room同Gym house





圖工時間
呢位就係呢幾日照顧瞳瞳的職員啦


            「In Balance Spa」SPA及接摩篇

到泰國就梗係要試下按摩同SPA,芭東街上都有大大小小形形式式的接摩店,但原來係酒店一樣有好舒服的SPA同按摩,而且仲唔貴添!我地仲有半價優惠(視乎當時優惠而定),即係一人價錢二人享受。入住時酒店贈送每人免費送15分鐘按摩,好正喎!覺得好舒服!隔日又追加再做90分鐘Plan,真係好舒服。「In Balance Spa」好有來頭好有份量,曾經拎過「Thailand Spa & Well-being Awards 2015」的獎項,好有保證!

去做按摩要先預約,我地安置瞳瞳去Kids Room後,骨精二人組準備出發。同樣地職員奉上茶同毛巾,細心地詢問有無健康問題,又介紹原來我地出生的星期幾係會有不同的香油作為代表,對應返身體會更加有效果。

90分鐘時間真係好舒服,我想講比外邊做4小時的來得更精華,更濃縮!按的力度同位置都好準,無得彈!下次再來布吉住Novotel Phuket Vintage Park,一定會再來按摩!

骨精二人組


出生日的星期幾,決定你用邊款精油~
酒店內的SPA,房間環境絕對唔駛擔心!

               THE SQUARE」餐廳篇

酒店餐廳「THE SQUARE」,係我地每日用早餐的地方,先講早餐,佢特別為小朋友set左兒童高度的餐桌,小朋友可以用特別安排的兒童餐盤自己夾食物,當然,其他野食都啱小朋友同我地口味,多士、果汁、炒麵、粥、蛋糕、奄列、米片、火腿、煙肉、香腸、水果.......都應有盡有。







小朋友到小朋友的餐桌自己夾早餐

















晚上,「THE SQUARE」會提供自助餐,餐廳每一天都有不同的主題,有泰國風情、海鮮BBQ、亞洲風味等等,收費各有不同。好似我地今次星期三,適逢係海鮮BBQ之夜,收費就850b,大約都係$200 HKD左右。雖然叫BBQ,但唔駛自己落手落腳既,由廚師在室外幫你燒,海鮮當晚有基圍蝦、琵琶蝦、蟹等海鮮,都唔錯架,最重要乾淨衞生,啱哂部份擔心在泰國街上食物不潔,但又想食海鮮既家庭!



睇唔出,蝦頭係勁多羔,正!


帶子,好好味,但無咩外國人夾,我唔客氣啦~

遇到韓國人派氣球比我地,然後佢介紹自己,佢個仔係k-pop star,即係我地遇到星爸?

FRIENDSHIP FOREVER

去旅行當中有不少人和你遇上,今次行程我幾驚喜,瞳瞳在Kids room入面玩的時候,夠膽同其他唔同國藉的小朋友玩,仲好快認識到新朋友添,莫非「玩具係小朋友的共同語言」?

瞳瞳在酒店內認識的小朋友



整體而言,我好滿意今次Novotel Phuket Vintage Park,由服務、餐廳、設施、SPA、房間,我地真係樣樣都試過,基本上可以足不出戶,用盡酒店設施又得;想出街外面行下,附近有出名的海南雞飯Briley、一堆大排檔、7-11、Family mart就係旁邊,景點距離亦唔太遠,行幾分鐘就到亦得,兩者都可以兼顧到。




有用資料: 

1. Novotel Phuket Vintage Park



地址:89 Rat U Thit 200 Pee Road, Patong, Kathu, 83150 Phuket - Thailand
電話:+66 (0) 76 38 05 55
電郵:h8099@accor.com




延伸閱讀:


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 準備篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - Man哥」安排接送及活動篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 活在天堂日與夜的「Paresa Resort Phuket


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 擁有全芭東最大的酒店泳池「Novotel Phuket Vintage Park


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 玩樂篇 - 蛋島半日搶灘風雨團


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 騎大象之旅


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 飲食篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 行街購物篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - SO THAI SPA


2 則留言:

  1. Do they charge additional for putting another bed for kid? tq.

    回覆刪除
  2. Gary & Peng,

    當然可以,但記得提早向酒店預留BB床^^

    瞳瞳爸爸

    回覆刪除