2016年10月3日 星期一

【泰國、布吉】2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - SO THAI SPA


泰國最出名就係做按摩,所以接摩店開到成行成市,好似便利店咁 - 「梗有一間係左近」。但當然質素就梗係會有參差,於是在網上做過功課,最後我地揀左「SO THAI SPA」。

揀「SO THAI SPA」原因,一來
佢網上tripadvisor的評價幾高,二來佢有三人房,可以比我地一家三口一齊按摩,唔駛擔心按摩果陣瞳瞳唔知點算,今次實行三個人一齊按。

我同瞳瞳媽媽就揀左「So Thai Luxury 4小時 package 」5000b/兩個人,另外再幫瞳瞳報左「So Thai Healing 2小時 package」1300b/位如果係網上用信用卡付款,會有3%手續費,但又同時在網上早一個月付款,又會有10%折扣,一加一減,決定都係早點在網上book會較划算 。(P.S: 一切以SO THAI SPA網頁為準)

因為SO THAI SPA位置在芭東海灘南端,所以瞳瞳爸爸亦一併請SPA方面替我地安排交通,單程200b,好處係佢會直接到酒店等你,亦因為車輛係SPA方面安排,司機唔會唔識路,或者載你去到其他地方。



SO THAI SPA網站有好幾種PACKAGE比大家選擇

因為我地一到泰國,同SPA報左酒店房間號碼,唔好睇少呢個少少動作,原來對我地好大幫助:原來你報左房間號碼,司機就可以上嚟酒店平台接我地;另外如果司機唔見我地,佢可以搵前台Reception打去房間比我地,我地就係在房間收到前台的電話,告知我地司機已經到左酒店,我地隨時可以落嚟,真係方便!

去程由私家車接我地
瞳瞳媽媽又話我同個個司機都有水吹
到啦到啦,前面就係SO THAI SPA。當日落大雨,正正安排果日做SPA(室內活動),來得正好!


等候期間,奉上毛巾和水招待
瞳瞳好快拎左朵花嚟玩!


之後職員拿出不同的香薰油給我們揀,讓一陣按摩時候用


三人房大公開
在按摩期間,我地都不自覺地瞓著左,連瞳瞳都一樣。因為我地係4小時套餐,所以在大約中間兩小時有一個小休,無論我地或者按摩姐姐抖下都好。大約15分鐘,中間又再奉上茶水同餅乾小食,之後繼續餘下兩小時,繼續享受。瞳瞳就無得接啦,但佢係張床度繼續瞓,按摩姐姐仲比左幾張毛巾等佢當被蓋。



按完了,個人感覺,力度唔會話太大,唔會有「頂唔順」既感覺,手勢正宗,今次都無「Lock頸」之類。問過瞳瞳,佢話姐姐都有一路接佢,都好舒服,唔會按到痛。

如果大家想到布吉按摩,都不妨一試!仲有記得給小費啊~人家都好辛苦呢~



有用資料: 

1. SO THAI SPA

地址:34/125 Building 3 The Ashlee Plaza, Prachanukroh Road, Patong, Phuket, 83150
營業時間:1000-2400
電話:+66(0)91 568 8876
電郵:sothaiphuket@gmail.com



延伸閱讀:


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 準備篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - Man哥」安排接送及活動篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 活在天堂日與夜的「Paresa Resort Phuket


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 擁有全芭東最大的酒店泳池「Novotel Phuket Vintage Park


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 蛋島半日搶灘風雨團


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 騎大象之旅


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 飲食篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 行街購物篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - SO THAI SPA

1 則留言:

  1. Nice Article and detail information about spa. Kindly check our spa also http://www.sothaispabkk.com

    回覆刪除