2016年8月30日 星期二

【泰國、布吉】2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 騎大象之旅

謝謝你啊!大象!

泰國的其中一個活動,名字好刺激,就係叫「野生叢林探險」。即係咩嚟呢?其實就係帶你去大象園或者橡膠園,入面再分為幾種活動,例如:騎大象、猴子表演、DIY泰式小食、割橡膠示範等等。你可以自由揀3、4、5種項目,當然,項目越多,收費亦越貴。

今次參加本地團,我地就鎖定只騎大象,因為其他活動對小朋友嚟講興趣唔大。再者如果天氣唔好,入到叢林就幾狼狽下,於是瞳瞳爸爸決定到布吉當地才即場報名Join Local tour本地團。

各位爸爸媽媽唔駛擔心,因為布吉街上有好多呢類型的local tour小攤檔,數量多過便利店,小攤檔好似一個counter,檯上舖滿密麻麻的旅遊小冊子。有時候更會有「我會說中文」的字條出嚟,吸引中國遊客。

在「做功課」期間,發現呢種tout本地團收費差距都幾大,可以由「2300b 1個人」,到「1000b 3個人」都有。我自己膽粗粗,就去問幾個呢D counter格下價,正正就係講價講到「1000b 3個人」的一間(可見競爭好激烈呀!),試一試啦~ 就算你呃我,無人嚟接我,我都係蝕1000b 啫。


於是,我地就參加
左一個30分鐘騎大象既tour,1000b 3個人,包酒店接送。

記得係10:30報名,佢就安排架車10:50接我地!嘩!趕到我!我即刻跑返去酒店,一邊透過whatsapp打電話比老婆叫佢準備出發,因為我地啱啱先游完水返房洗白白。

3個人衝到酒店大堂,職員就問我地係咪book左騎大象,原來司機已經到左,今次接載我地既係tuk tuk 篤篤車,真係連當地特色交通都體驗埋,之後佢再去兩間酒店接載兩個party之後,就向大象園出發,今次近好多,車程只係約15分鐘。


當地特色交通:tuk tuk 篤篤車
真係頭都未乾呀~
去到大象園,先同工作人員報到,將收據比佢地紀錄,然後行上一個木搭的平台等候大象,平台啱啱好係大象背脊的高度,園內我地數過大約有6-7隻大象,所以要等候大約半小時。期間你可以用 100b 買甘蔗比大象食。

等左真係半小時,就叫我地上大象(佢地叫酒店名稱的,所以要好小心留意)。我地一家三口在象伕的指示下,就坐上象背上的籐椅啦!起步了,搖搖擺擺,一路向山上出發,山路都幾直幾斜下!都有D驚比佢拋左落去,哈~半路中途大象小便,即刻有條小河出現。XP

原來行到上山的一個位置,可以俯瞰到芭東海灘的景色,象伕由象頭跳下來,替我們影相,我們也識趣地給貼士打賞,大象自己擺好多POST,瞳瞳也餵甘蔗給牠,辛苦哂! 



大家就係度等騎象,人好多啊!
象鼻好靈活啊~
瞳瞳餵大象食甘蔗
上到山頂,俯瞰芭東海灣





騎完大象,就回到起點,然後再等工作人員安排坐車回酒店。今次的體驗對瞳瞳來說很好,生命教育又上一課。


有用資料: 


- 整個行程大家預兩個小時左右

- 報名時是可以講價的

- 預備防蚊措施

- 因為騎大象很「搖」,建議坐30分鐘已經好足夠!

- 布吉街上有好多呢類型的旅遊counter,多過便利店(又或者便利店門口梗有一間)





延伸閱讀:


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 準備篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - Man哥」安排接送及活動篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 活在天堂日與夜的「Paresa Resort Phuket


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 擁有全芭東最大的酒店泳池「Novotel Phuket Vintage Park


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 玩樂篇 - 蛋島半日搶灘風雨團


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 騎大象之旅


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 飲食篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 行街購物篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - SO THAI SPA


2 則留言:

  1. 你好, 我地黎緊都去布吉3天, 因為時間好趕, 也只想騎大象,不能到芭東格價, 請問你有冇呢間AGENT 聯絡資料比到我, 上網只係見到大象, 表演一天團

    回覆刪除
    回覆
    1. DEAR JAN,

      你好JAN JAN!對不起,我也沒有這間的資料,不過我就是在便利店門外的旅游COUNTER,放心,非常多,如果你只要騎大象的行程,就向他表明就可以,因為開於大象的行程非常多,有的仲會加上猴子表演、割橡膠、做泰式沙律等環節,但你記住大約1000-1500B共3人就已經好合理。(只有騎大象環節)

      放心,很易處理,玩得開心D ^^

      瞳瞳爸爸

      刪除