2016年8月23日 星期二

【泰國、布吉】2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 蛋島半日搶灘風雨團





泰國總是給人一種陽光與海灘的感覺,對上一次來布吉,已經係11年前,啱啱南亞海嘯之後,人人都有陰影,唔敢去布吉玩,當時有一個唔怕死的領隊,帶住個唔怕死的團友,就係咁樣認識啦!

11年後,我倆已經結婚,又有女兒瞳瞳,所以今次行程唔多唔少都為左重遊舊地。

原來這11年間,
布吉一切變化太大了。。。。。。



在香港時候,已經請MAN哥代為安排蛋島半天遊(可參考:2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 「Man哥」安排接送及活動篇)。布吉有好多外島可以玩水,今次係瞳瞳第一次出島,我又唔知佢適唔適應快艇同大風大浪,所以Man哥就建議我地去蛋島,航程較短,沙灘的魚比較多,適合有小朋友/長者同行,於是我地就同Man哥報左個蛋島半日團,半日其實已經好夠玩。(對!之後證明呢個決定無錯!)


蛋島3島行程如下: 

約07:30am出發酒店車接送(約50min車程) 
09:00am開船(15min快艇)島上自由活動
10:30am-11:00am安排出海浮潛50min
約12:30am回航,返到酒店約14:00pm-14:30pm 
費用包括: 酒店來回接送/快艇接送/水果-小點飲品/出海浮潛50min/浮潛工具/保險
成人900b/位,小童 700b/位 (3歲或以下免費) 
偏遠酒店需加每位1-200b Mai Khao 需獨立接載 1200b私家車 來/回
所以我地三人的收費就係:大人 900b x 2 + 小童 700b = 2500b


Man哥安排我地係自己酒店大堂0745-0800等候出發,一朝早快快係酒店食個早餐,再向酒店泳池bar-「Velcet Pool Bar」度拎毛巾出海,出街的毛巾是藍色的,千其唔好拎房間入面純白色的毛巾!用完之後就要拎返酒店交還。外島遊建議除團費外,只需帶少量現金,船上及島上不設保險箱服務,其他沙灘用品如毛巾 / 相機 / 防曬油等要自備。


我地好準時0745乖乖在酒店等侯,因為接載我地既VAN仔係之前去左幾間酒店接客,為免影響他人,「等人好過人等你」的心態下,所以寧早莫遲。無幾耐有個泰國人司機用廣東話嗌「蛋島蛋島」,我就上前示意,亙相再核對一下名字,就上車出發啦!


車上已經有兩個Party係度,我地第三個,之後去多兩間酒店接多兩個家庭,先真正去碼頭,所以車程都差唔多50分鐘。



坐van仔出發!
抵達碼頭,工作人員再為我地核對資料,我地就交埋團費2500B (經MAN哥報名,只需要玩當日先至俾錢,不用預繳),之後派顏色貼紙同手繩,是用來分別半天同一天團的團友。今次我地既導遊叫祥仔(差唔多音),因為我地個團大部份都係內地遊客,所以佢係會講普通話介紹今日行程:

大約會分為三個部分:第一個島會逗留半小時,主要遊水;之後到第二個島外面停船玩浮潛;最後在另一個島停留一小時,有魚仔睇。



去到碼頭入去登記
今次導遊「祥仔」(白色圍巾),因為中國遊客多,佢會講普通話。
今次去的三個島(實際兩個,因為浮潛不靠岸)
好留心聽書喎~
之後祥仔就安排大家上船啦!上船之前有人會幫我地每個家庭影張相,之後落船你就選擇買唔買。我地架船係快艇嚟既,要由船尾上船,所以上落船要非常小心,聽從工作人員指示就可以。仲有認住架船呀!船身有冧把,唔好上錯船呀!

航程大約20分鐘,上到船,首先每人會分到一件救生衣,小朋友亦有小朋友Size的救生衣,記住為了安全,人人都要著救生衣啊!拿,講真,快艇出海一定會有點拋,「完全唔拋」就呃你既,所以有暈船浪的朋友仔記得食定暈浪丸,而且會有少少浪花打入船內,一定濕身。
航程中導遊祥仔會講下集合時間,為免大家誤會,佢地會寫係個白板到。當日見到大海有一半天黑沉沉,我亦望到天黑果邊正落緊大雨,風浪都幾大,之後仲落雨添,大事不妙。。。。。。


我地的快艇 - 「92」
出發前,風和日麗
半路中途大風大雨
終於到左第一個島 - Khai Nai Island,今日天公不造美呀!我地先在船上遇上風雨,上到島雨勢仍未減弱。大人已經好狼狽,最麻煩!最麻煩!最麻煩的係怕瞳瞳「攝」親,我地唯有將酒店的毛巾包住佢。

記得十一年前呢度係白色粉砂,好柔軟,好似麵粉咁。不過今次嚟到,就真係有D失望,個島面積感覺好似細左,砂再無咁幼,而且好鬼大浪,果日天氣同海面情況都唔好,唔適合落海,所以我只能和瞳瞳沾沾水,在沙灘玩下。




遠景天黑黑
真係好大浪,瞳瞳你要攬實媽媽呀~


不過做人要執生,邊會樣樣事都順心丫~瞳瞳在沙灘玩沙,又識到另一位大姐姐,佢同樣都係香港人,大姐姐在島上搵到一隻唔怕人的貓仔,仲抱住同瞳瞳分享同玩,瞳瞳在泰國又識到同聲同氣的朋友仔。


泰國D海水含沙量幾高,只要沾到海水就會有沙







大約逗留40分鐘,我地就上返船啦,準備出發去浮潛,呢個時候導遊祥仔向眾人表示,天氣同海面確實不適合進行浮潛,安全起見,所以建議取消,改為提早去到最後一個島,而逗留時間會延長番。其實果時我心裡暗暗叫好,因為咁既環境瞳瞳未必頂得住,我都寧願快去快走,幸運地,沒有人異議,眾人就跟導遊的安排!


大家又再一次落船,導遊先安置我地在一間島上的餐廳,都算係室內地方,如果要租用沙灘椅就收100b,因為我有旅行袋要擺,唯有比錢租張沙灘椅。之後導遊同工作人員就開始派三文治、水果咁,團友可以任食。呢個島的風浪比對上一個已經無咁大,瞳瞳在淺水邊都已經有好多魚仔游黎淨去,魚仔係「黃色熱帶魚」、「青衣仔」咁,好似置身小型水族館咁,而且魚仔一D都唔怕人,佢仲以為係有野食係咁「啄」你添~


而上一個島見到既姐姐,我地又再遇上,可見其實大家行程都係大同小異,大家一齊睇魚,好開心呀!













係咪好多魚呢~
玩了剛好一個小時,大家都自動自覺回到船上集合,瞳瞳爸爸仲充當「老本行」,幫助團友上船添,坐20分鐘的快艇回到碼頭,途中導遊祥仔向大家收小費,隨各人心意,我地就有俾啦,因為佢地真係好辛苦,大風大浪幫忙抱手朋友直接上船,如果你嚟過「搶灘」就會明白。上船果時影的相已經可以拎,如果影得靚,都可以買嚟留念,150b。 

之後我地回到碼頭,由工作人員安排我地上車返酒店,收到酒店,剛剛1430。

買左幅相當紀念品


出島注意事項:

1 買保險


2 千其唔好拎房間入面純白色的毛巾!酒店布出島用的先巾,出發前可以各酒店借用,記得要保管好交還。


3 外島遊建議除團費外,只需帶少量現金,用來買額外的飲料、租借設施等。


4 有暈船浪的朋友仔記得食定暈浪丸


5 沒有「碼頭」的設施,出發時穿定短褲、拖鞋,快艇駛到淺水處,再以「搶灘方式」登岸







報名可看以下詳細:

2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 「Man哥」安排接送及活動篇:http://tungbama.blogspot.hk/2016/08/2016-man.html



有用資料: 

1. 布吉「Man哥」



網頁:布吉狂熱facebook:請按此
電話:0816911912
電郵:bj1998th@yahoo.com.hk


延伸閱讀:


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 準備篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - Man哥」安排接送及活動篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 活在天堂日與夜的「Paresa Resort Phuket


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 住宿篇 - 擁有全芭東最大的酒店泳池「Novotel Phuket Vintage Park


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 玩樂篇 - 蛋島半日搶灘風雨團


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 玩樂篇 - 騎大象之旅


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 飲食篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - 行街購物篇


2016 七日六夜泰國布吉親子遊攻略 - SO THAI SPA

1 則留言: